مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 دی 1402 ساعت 15:452024-01-08بين الملل

غزه اذان ندارد


به دلیل ویرانی کامل منطقه شرقی شهر از جمله مساجد آن دیگر صدای اذان را در محله مان نمی شنویم، ساکنان اینجا موعد اذان را با گوشی هایشان دنبال می کنند، - این جنگ شبیه به هیچ چیزی در گذشته نیست، مساجد به عنوان نماد باورهای ما به شکلی بی هدف مورد حمله قرار گرفتند.

در حملات ارتش رژیم صهیونیستی به نوار غزه بیش از 300 مسجد ویران شده و اکنون نبود مناره هایی که از آنها اذان پخش می شد، احساس می شود.

یکی از مهم ترین مساجدی که در این حملات ویران شده، مسجد تاریخی العمری است.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، از هفتم اکتبر در حملات ارتش رژیم صهیونیستی به نوار غزه بیش از 300 مسجد و سه کلیسا به صورت جزیی یا کامل ویران شدند و در نتیجه آن دیگر در محله های ویران شده صدای اذان شنیده نمی شود.

  خالد ابو جامع 25 ساله از ساکنان شهر خان یونس در جنوب نوار غزه در این خصوص گفت: به دلیل ویرانی کامل منطقه شرقی شهر از جمله مساجد آن دیگر صدای اذان را در محله مان نمی شنویم، ساکنان اینجا موعد اذان را با گوشی هایشان دنبال می کنند، این جنگ شبیه به هیچ چیزی در گذشته نیست، مساجد به عنوان نماد باورهای ما به شکلی بی هدف مورد حمله قرار گرفتند.

  در همین حال، وزارت گردشگری و آثار باستانی فلسطین تخریب مسجد تاریخی العمری را محکوم و تاکید کرد که این اقدام نقض قراردادهای بین المللی از جمله تو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

غزه اذان ندارد

غزه اذان ندارد