مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 دی 1402 ساعت 14:152024-01-14ورزشي

نهال انقلاب به درختی تنومند تبدیل شده است


امروز نهال انقلاب تبدیل به یک درخت تنومند شده که ریشه های آن در وحدت و انسجام مردم دیده می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از چناران، ظهر امروز محسن مه آبادی در دومین جلسه ستاد گرامیداشت دهه فجر که در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد اظهار کرد: با گذشت 44 سال از عمر بابرکت انقلاب اسلامی، کشورمان در عرصه های مختلف رشد قابل توجهی داشته و جوانان ایرانی ثابت کردند با تلاش و کوشش می توانند پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران را در جهان به اهتزاز در آورند.

  محسن مه آبادی با اشاره به رسالت مهم کشور در انتخابات پیش روی بیان کرد: یکی از توصیه های مهم مقام معظم رهبری شرکت در انتخابات پرشور است.

نماینده عالی دولت در شهرستان چناران نقش فضای مجازی را بسیار تأثیرگذار دانست و بر لزوم امیدآفرینی در جامعه تاکید کرد و افزود: تمام نهادها و ارگان ها باید جهت باشکوه برگزار شدن آیین دهه فجر برنامه ریزی کنند.

محسن مه آبادی با تأکید بر موضوع انتخابات در برنامه های دهه فجر گفت: راهپیمایی 22 بهمن ماه گویای میزان تأثیرگذاری این دهه است که باید پرشکوه برگزار شود و این شور به شکوه انتخابات گره بخورد.

در ادامه حسین عباسی رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای کرمان به کمیته های ستاد دهه فجر اشاره و گفت: این کمیته ها شامل: اصناف و ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نهال انقلاب به درختی تنومند تبدیل شده است

نهال انقلاب به درختی تنومند تبدیل شده است