مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 دی 1402 ساعت 12:102024-01-01سياسي

آغاز بررسی تخصصی پرونده های مواد مخدر در دیوان عالی کشور


سومین جلسه کارگروه تخصصی شعب رسیدگی کننده به پرونده های مواد مخدر در دیوان عالی کشور برگزار شد و با نظر این کارگروه، قسمت اخیر تبصره یک ماده هشت قانون اصلاح قانون مبارزه با موادمخدر حکم خاصی است که همچنان به قوت خود باقی بوده و بند ت ماده 45 الحاقی به این .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه قضایی خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی دیوان عالی کشور، در پی دستور رییس دیوان عالی کشور مبنی بر تشکیل کارگروه های تخصصی شعب دیوان عالی کشور، سومین جلسه کارگروه تخصصی شعب رسیدگی کننده به پرونده های مواد مخدر در دیوان عالی کشور برگزار شد.

در این جلسه قضات شعب رسیدگی کننده به پرونده های مواد مخدر پیرامون این موضوع که آیا با لازم الاجرا شدن ماده 45 الحاقی به قانون مبارزه با مواد مخدر، قسمت اخیر تبصره یک ماده 8 قانون یاد شده (موضوع ترانزیت) منسوخ شده است یا خیر به بحث و تبادل نظر پرداختند.

اکثریت قضات شعب رسیدگی کننده به پرونده های مواد مخدر در کارگروه تخصصی اعلام نمودند: قسمت اخیر تبصره یک ماده هشت قانون اصلاح قانون مبارزه با مواد مخدر حکم خاصی است که همچنان به قوت خود باقی بوده و بند ت ماده 45 الحاقی، به این تبصره تسری نداشته و تغییری در آن ایجاد نکرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز بررسی تخصصی پرونده های مواد مخدر در دیوان عالی کشور

آغاز بررسی تخصصی پرونده های مواد مخدر در دیوان عالی کشور