مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 دی 1402 ساعت 07:452024-01-16حوادث

کشف احشام سرقتی در مانه و سملقان


فرمانده انتظامی شهرستان مانه و سملقان از کشف 7 راس گوسفند سرقتی و دستگیری یک نفر سارق در این شهرستان خبر داد.

- ایسنا/خراسان شمالی فرمانده انتظامی شهرستان مانه و سملقان از کشف 7 راس گوسفند سرقتی و دستگیری یک نفر سارق در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ مهدی مهران فر اظهار کرد: در پی اعلام خبری به فوریت های پلیسی 110 مبنی بر یک مورد سرقت احشام ( سرقت 7 راس گوسفند ) از یک دامدار در روستای کشانک، ماموران فا بخش سملقان به آن محل اعزام و موضوع را بلافاصله در دستور کار قرار دادند.

وی افزود : به محض اعلام سرقت اکیپ بررسی صحنه با حضور فرمانده فا بخش سملقان جهت بررسی صحنه به محل عزیمت و در بررسی های صورت گرفته مشخص شد که فردی با هویت معلوم و دارای سوابق متعدد سرقت، نسبت به سرقت احشام اقدام نموده است.

وی افزود: ماموران این فرماندهی پس از اخذ مجوز قضایی نسبت به دستگیری سارق اقدام و وی را به مقر انتظامی دلالت دادند و متهم به بزه انتسابی سرقت هفت راس گوسفند اعتراف که شش راس تحویل مالباخته شد و تعداد یک راس به دلایل نامعلومی ذبح یا به فروش رسیده بود را جبران خسارت کرد و سارق با پس از تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شد.

سارقان احشام در غلامان دستگیر شدند سرهنگ علی طاهری فرمانده انتظامی شهرستان راز و جرگلان نیز از کشف دو راس دام و دستگیری دو نفر سارق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف احشام سرقتی در مانه و سملقان

کشف احشام سرقتی در مانه و سملقان