مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 دی 1402 ساعت 18:002024-01-17سياسي

برگزاری پویش کتاب «نبض سبز زندگی» با همکاری ایرانسل


ایرانسل در دومین سال متوالی مشارکت در ترویج فرهنگ کتاب خوانی، بیش از 3000 جلد کتاب را با همکاری تشکل های مردم نهاد و در قالب پویش کتاب «نبض سبز زندگی»، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از روابط عمومی ایرانسل، همزمان با هفته کتاب و کتابخوانی در آبان ماه 1402، پویش کتاب نبض سبز زندگی ، با همکاری و حمایت ایرانسل، ناشران کتاب، مؤسسات و تشکل های مردم نهاد، با هدف ترویج فرهنگ توسعه پایدار و توجه به مفاهیم محیط زیست، فعالیت خود را آغاز کرد.

در این پویش که تا پایان دی ماه 1402 ادامه دارد، بیش از 3000 جلد کتاب با موضوع محیط زیست و محیط زیست پایدار، در 46 عنوان خریداری و با کمک مؤسسات مردم نهاد و انجمن ها، در بین دانش آموزان روستایی و عشایری 21 شهر در استان هایی از جمله گیلان، لرستان، هرمزگان، سیستان و بلوچستان، کرمانشاه و… توزیع شد.

اجرای این پویش، بخشی از فعالیت های ایرانسل در حوزه سرمایه گذاری اجتماعی است تا اهدافی ازجمله کمک به برقراری عدالت آموزشی، ارتقای مهارت های زبانی، توسعه خلاقیت، افزایش دانش، ارتقای مهارت های حل مسئله و افزایش اعتمادبه نفس در کودکان و نوجوانان را محقق کند.

پویش سرزمین جاودانی من، مؤسسه نذر طبیعت ایران، انتشارات اطراف و انتشارات نردبان نیز از اجرای این پویش مشترک که با همکاری ایرانسل و مؤسسه فرهنگی هنری میراث کهن گل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری پویش کتاب «نبض سبز زندگی» با همکاری ایرانسل

برگزاری پویش کتاب «نبض سبز زندگی» با همکاری ایرانسل