مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 دی 1402 ساعت 23:312024-01-13سياسي

اقتصاد دریاپایه در فریدونکنارتقویت شود


باید اقتصاد دریاپایه را در فریدونکنار تقویت و از طرح هایی که بتواند ساحل را منبعی برای درآمد و پیشرفت تبدیل کند استفاده کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان فریدونکنار، حجت الاسلام حسین تقی پور امشب در مراسم تکریم و معارفه فرماندار فریدونکنار اظهار کرد : امیدواریم همه این فعالیت ها و جابه جایی ها به نفع مردم  باشد.

وی با اشاره به مسؤولیت فرماندار سابق در فریدونکنار که به مدت 22 ماه  به این شهرستان خدمت کردند، خاطرنشان کرد: این فرماندار در طی مسوولیت به تواضع و اخلاق شهره بود و پیگیری وی در برخی پروژه ها را شاهد بودیم.

امام جمعه فریدونکنار تصریح کرد: برای پیشرفت فریدونکنار همه باهم با همدلی، با همراهی و همکاری در همه زمینه ها ورود و قوت ها را در خودمان تقویت کنیم.

تقی پور افزود: با توجه به اینکه در وزارت کشور از فریدونکنار به عنوان یک شهر کم برخوردار مطرح شده است؛ مسوولان استانی باید نگاه ویژه ای به این شهرستان داشته باشند.

وی در ادامه به  وضعیت کشاورزان که در چهار دوره برنج بر روی دست آنها مانده است، گفت: از معاون سیاسی استاندار مازندران می خواهیم که علاوه برپیگیری مشکلات کشاورزان به وعده هایی که مسؤولان کشوری و استانی دادند را هم پیگیری کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اقتصاد دریاپایه در فریدونکنارتقویت شود

اقتصاد دریاپایه در فریدونکنارتقویت شود