مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 دی 1402 ساعت 09:162024-01-01حوادث

کلاهبرداری در پوشش معامله خودرو در سایت های «دیوار» و «شیپور» در مازندران


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ساری به نقل از مرکز اطلاع رسانی پلیس مازندران، محمود کلوانی فرمانده انتظامی شهرستان گلوگاه با اظهار کرد: افزایش روزافزون استفاده کنندگان از فضای مجازی و سایت های خرید و فروش، این فرصت را به سودجویان داده است تا بتوانند در بستر اینترنت اعمال مجرمانه خود را  به ثمر رسانده و از کاربران اینترنت، کلاهبرداری کنند.

وی افزود: در پی وقوع چندین فقره کلاهبرداری با انتشار آگهی های تبلیغاتی خرید و فروش خودرو در سایت هایی مانند دیوار و شیپور و جلب اعتماد مشتریان، مبالغی را به عنوان هزینه ثبت نام از آن ها اخذ کرده و پس از دریافت وجه، دیگر پاسخگو نبوده و با این روش از آنان  کلاهبرداری می کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان گلوگاه اظهار کرد: با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات پلیسی و فنی، متهم به کلاهبرداری که در این فقره بیش از 100 میلیون تومان به جیب زده بود، شناسایی و با هماهنگی قضایی دستگیر شدند.

  کلوانی از استرداد وجه کلاهبرداری شده به مال باختگان خبر داد و افزود: متهم که اهل یکی از استان های شمال شرق کشور است پس از دستگیری با تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شد.

  فرمانده انتظامی شهرستان گلوگاه به شهروندان توصیه کرد: در صورت مواجهه با چنین تبلیغاتی، قبل از واریز هرگونه وجه، ابتدا آدرس و هویت انتشار دهنده آ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کلاهبرداری در پوشش معامله خودرو در سایت های «دیوار» و «شیپور» در مازندران

کلاهبرداری در پوشش معامله خودرو در سایت های «دیوار» و «شیپور» در مازندران