مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 دی 1402 ساعت 15:452024-01-09حوادث

ترک فعل شهرداری گرگان در انجام مسوولیت اجتماعی


بر اساس اظهارات مقامات قضایی، شهرداری گرگان در اجرای مصوبات و مسوولیت اجتماعی مقابله با پدیده اعتیاد و ایجاد شرایط جمع آوری معتادان متجاهر ترک فعل انجام داده و مورد سوال دستگاه قضایی قرار گرفته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گرگان، موضوع جمع آوری معتادان متجاهر و برخورد را توزیع کنندگان مواد مخدر بخصوص در پارک ها و تفرجگاه های استان بخصوص شهر گرگان به یک مطالبه عمومی و معضل جدی اجتماعی تبدیل شده است.

یکی از مطالبه جدی مردم شهر گرگان کنترل پارک ها است که به محلی برای تجمع معتادان متجاهر، توزیع مواد مخدر و پاتوق سارقان معتاد تبدیل شده است.

گرچه هر ازگاهی طرح های جمع آوری معتادان متجاهر در استان بخصوص شهر گرگان اجرایی می شود اما نبود برنامه مدون و برنامه ریزی شده، نبود زیرساخت مناسب برای نگهداری و بازپروری این افراد و کوتاهی برخی دستگاه ها در انجام وظیفه سازمانی باعث شده تا اجرای این طرح ها اثرپذیری لازم را نداشته باشد.

رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان گلستان در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در گرگان درباره اقدامات این پلیس برای برخورد با معتادان متجاهر و توزیع کنندگان مواد مخدر گفت: در سال جاری 11 مرحله طرح برخورد با توزیع کنندگان مواد مخدر و جمع آوری معتادان متجاهر با محوریت پارک ها و اماکن تفرجگاهی اجرا کرد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترک فعل شهرداری گرگان در انجام مسوولیت اجتماعی

ترک فعل شهرداری گرگان در انجام مسوولیت اجتماعی