مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 دی 1402 ساعت 05:402023-12-30ورزشي

متهم ردیف دوم دوپینگ!


در حالی که حدود هفت ماه تا المپیک باقی مانده، قائم مقام دبیرکل ستاد ملی مبارزه با دوپینگ در خصوص نقش اعضای تیم پزشکی در مبارزه با دوپینگ و مراقبت از ورزشکاران توضیح داد.

- در حالی که حدود هفت ماه تا المپیک باقی مانده، قائم مقام دبیرکل ستاد ملی مبارزه با دوپینگ در خصوص نقش اعضای تیم پزشکی در مبارزه با دوپینگ و مراقبت از ورزشکاران توضیح داد.

فرزاد شارکی، در گفت وگو با ایسنا با اشاره به اینکه تیم پزشکی در کد آژانس جهانی مبارزه با دوپینگ (WADA) به عنوان بخشی از پرسنل پشتیبانی ورزشکاران (ASP) شناخته می شوند، اظهار کرد: وظیفه این افراد کمک به ورزشکاران برای حفظ شهرت، انجام مسئولیت های ورزشی و رعایت مقررات مبارزه با دوپینگ است.

وی ادامه داد: بر اساس کد وادا، پرسنل پشتیبانی ورزشکاران (ASP) نیز تابع قوانین وادا هستند به همین دلیل مهم است که بدانند چگونه می توانند از خودشان مراقبت کرده و ورزشکاران را حمایت کنند.

قائم مقام دبیرکل ستاد ملی مبارزه با دوپینگ در پاسخ به اینکه آیا پرسنل پشتیبانی ورزشکاران (ASP) هم مشمول رعایت قوانین مبارزه با دوپینگ هستند و ممکن است به نقض آن قوانین متهم شوند؟ توضیح داد: از آنجا که پرسنل پشتیبانی همانند ورزشکاران ملزم به رعایت قوانین مبارزه با دوپینگ هستند، مشمول نقض قوانین مبارزه با دوپینگ از جمله انجام تخل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

متهم ردیف دوم دوپینگ!

متهم ردیف دوم دوپینگ!