مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 دی 1402 ساعت 12:052024-01-20اجتماعي

تأکید رییس پلیس راهور بر لزوم تقلیل سن معافیت معاینه فنی خودروها به 2 سال


رییس پلیس راهور فراجا با بیان اینکه استانداردسازی و ارتقای تجهیزات مراکز معاینه فنی باید در دستور کار قرار گیرد؛ بر لزوم تقلیل سن معافیت معاینه فنی خودرو به 2 سال تأکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس، رییس پلیس راهور فراجا سردار سید تیمور حسینی در حاشیه بازدید از شرکت بازرسی کیفیت واستاندارد ایران که به مناسبت روز ملی هوای پاک انجام شد در جمع خبرنگاران اظهار داشت: حوزه ترافیک یک حوزه استثنایی است و از ابعاد مختلف، فعالیت و کیفیت این سیستم روی زندگی تک تک آدم ها موثر است چرا که مخاطب این سیستم، همه افراد جامعه را در بر می گیرد و همه وظیفه دارند که به ارتقاء کیفیت و استاندارد این سیستم کمک کنند.

وی در ادامه با اشاره به نقش خودرو در حوزه ترافیک افزود: در کنار مؤلفه راه و عامل انسانی، خودرو نقش بسیار مهمی در سیستم ترافیک دارد و در دو حوزه کاملا مهم یعنی حوزه زیست محیطی و حفظ جان انسان ها آثار زیانبار خود را نشان داده و خیلی مهم است که در طراحی خودرو هر دو جنبه دیده شود .

سردار حسینی تصریح کرد: امروز در دنیا کاملا نگاه جامعی به طراحی خودرو وجود دارد و روز به روز با فناوری های جدید با حداقل آلایندگی و حداکثر ایمنی تولید می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تأکید رییس پلیس راهور بر لزوم تقلیل سن معافیت معاینه فنی خودروها به 2 سال

تأکید رییس پلیس راهور بر لزوم تقلیل سن معافیت معاینه فنی خودروها به 2 سال