مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 دی 1402 ساعت 12:202024-01-06سياسي

تأیید صلاحیت 31 داوطلب انتخابات مجلس در نهاوند


فرماندار نهاوند از تأیید صلاحیت 31 نفر از داوطلبان حوزه انتخابیه نهاوند برای دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در این شهرستان خبر داد.

- ایسنا/همدان فرماندار نهاوند از تأیید صلاحیت 31 نفر از داوطلبان حوزه انتخابیه نهاوند برای دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در این شهرستان خبر داد.

ضرغام احمدوند در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: با اعلام رسمی ستاد انتخابات کشور و ارسال پیامک از سوی وزارت کشور وضعیت تأیید یا عدم تأیید صلاحیت داوطلبان انتخابات مجلس مشخص و نتایج بررسی صلاحیت داوطلبان توسط هیأت نظارت روز گذشته به نامزدها اعلام شد.

وی با بیان اینکه از جمع 57 داوطلب حوزه انتخابیه شهرستان که به این مرحله رسیده بودند، 31 نفر تأیید صلاحیت شدند و سه نفر هم انصرف دادند، خاطرنشان کرد: داوطلبانی که صلاحیت آنها تأیید یا احراز نشده، به مدت سه روز از 17 تا 19 دی برای اعتراض فرصت دارند.

فرماندار شهرستان نهاوند در پایان تأکید کرد: براساس جدول زمان بندی این اعتراض ها توسط شورای نگهبان به مدت یک ماه تا 19 بهمن بررسی مجدد و اعلام خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری 11 اسفند 1402 برگزار می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تأیید صلاحیت 31 داوطلب انتخابات مجلس در نهاوند

تأیید صلاحیت 31 داوطلب انتخابات مجلس در نهاوند