مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 دی 1402 ساعت 18:202024-01-08حوادث

کشف 3 بیل مکانیکی قاچاق در هرمزگان


با هوشیاری مأموران انتظامی شهرستان حاجی آباد سه دستگاه بیل مکانیکی قاچاق به ارزش 450 میلیارد ریال شناسایی و کشف شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، سردار علی اکبر جاویدان فرمانده انتظامی استان هرمزگان امروز در تشریح این خبر اظهار کرد: مأموران انتظامی شهرستان حاجی آباد  با انجام اقدامات اطلاعاتی و بهره گیری از شیوه های پلیسی  از فعالیت سه دستگاه بیل مکانیکی قاچاق در یک معدن مطلع و  پیگیری موضوع را به صورت ویژه در دستور کار قرار دادند.

  وی افزود: ماموران پلیس آگاهی و پاسگاه انتظامی باغات این شهرستان ضمن هماهنگی با مقام قضایی به محل اعزام و سه دستگاه بیل مکانیکی در معدن را مشاهده کردند که در استعلامات صورت گرفته مشخص شد فاقد مجوز قانونی و قاچاق می باشند.

  سردار علی اکبر جاویدان ارزش بیل های مکانیکی قاچاق را بنا به اعلام نظر  کارشناسان اقتصادی 450 میلیارد ریال عنوان کرده و اظهار داشت: در این رابطه یک متهم دستگیر و با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به دستگاه قضایی معرفی و تلاش ماموران برای شناسایی و دستگیری دیگر عاملان قاچاق ادامه دارد.

این مقام انتظامی استان با تأکید بر عزم جدی پلیس در برخورد با قاچاق کالا و ارز ، از عموم شهروندان و مردم قدر شناس استان خواست در صورت اطلاع از هرگونه فعالیت مجرمانه توسط قاچاقچیان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف 3 بیل مکانیکی قاچاق در هرمزگان

کشف 3 بیل مکانیکی قاچاق در هرمزگان