مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 دی 1402 ساعت 11:402024-01-14اقتصادي

پرداخت بیش از 120 میلیارد تومان تسهیلات مشاغل خانگی در چهارمحال و بختیاری


مدیر کل کار، تعاون و رفاه اجتماعی چهارمحال و بختیاری گفت: امسال 125 میلیارد تومان اعتبار تسهیلات اشتغال خانگی با نرخ چهار درصد به استان ابلاغ شد که از این میزان تا کنون 122 میلیارد تومان پرداخت شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد، محسن مولوی صبح امروز در جمع خبرنگاران چهارمحال و بخایلری گفت: امسال 125 میلیارد تومان اعتبار اشتغال خانگی با نرخ چهار درصد به استان ابلاغ شد که از این میزان تا کنون 122 میلیارد تومان پرداخت شده است.

مدیر کل کار، تعاون و رفاه اجتماعی چهارمحال و بختیاری افزود: یک هزار و 726 نفر از مردم استان که غالب این افراد بانوان هستند این تسهیلات را دریافت کرده اند.

90 درصد دریافت کننده تسهیلات مشاغل خانگی بانوان هستند وی ادامه داد: به عبارتی 90 درصد دریافت کنندگان تسهیلات حوزه مشاغل خانگی بانوان هستند که توانستند امسال 121 میلیارد تومان از تسهیلات استان در این بخش را دریافت کنند مولوی تصریح کرد: 97 درصد تسهیلات اشتغال خانگی مرحله اول در استان پرداخت شده و مابقی آن ظرف یک هفته آینده پرداخت می شود.

وی ادامه داد: در مرحله دوم مشاغل خانگی 35 میلیارد و 800 میلیون تومان به استان اختصاص پیدا کرده که اولویت پرداخت این تسهیلات به طرح های پشتیبان است، چرا که ایجاد اشتغال از طریق پشتیبان انحرافات کمتری دارد و پایدارتر است


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرداخت بیش از 120 میلیارد تومان تسهیلات مشاغل خانگی در چهارمحال و بختیاری

پرداخت بیش از 120 میلیارد تومان تسهیلات مشاغل خانگی در چهارمحال و بختیاری