مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 دی 1402 ساعت 12:272024-01-14اقتصادي

30 هزار مشترک پرمصرف آب مشمول برخورد قانونی شدند


مدیرکل دفتر توسعه نظام های فنی بهره برداری و دیسپاچینگ برقابی شرکت مدیریت منابع آب گفت: طرح مدیریت توأمان یک ایده دور دست به نظر می رسید که پس از سال ها انتظار در دولت سیزدهم و با حمایت وزیر نیرو محقق شد.

- این طرح، یک برنامه با پشتوانه است چرا که اکنون بیش از 30 هزار مشترک پرمصرف و بدمصرف شناسایی و مشمول برخورد های قانونی شده اند.

مدیرکل دفتر توسعه نظام های فنی بهره برداری و دیسپاچینگ برقابی شرکت مدیریت منابع آب ایران گفت: برداشت آب و مصرف برق بیش از 231 هزار حلقه چاه کشاورزی برقدار در طرح مدیریت توأمان آب و برق مورد پایش قرار گرفته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایلنا از وزارت نیرو، تقی عبادی مدیرکل دفتر توسعه نظام های فنی بهره برداری و دیسپاچینگ برقابی شرکت مدیریت منابع آب ایران در شصت و دومین نشست مدیران ارشد بخش آب کشور، با تشریح آخرین وضعیت اجرای مدیریت توأمان آب و برق در استان ها اظهار داشت: در 10 سال گذشته همواره رهبر معظم انقلاب در خصوص صرفه جویی در مصرف آب و برق تذکر داده اند.

عبادی گفت: طرح مدیریت توأمان یک ایده دور دست به نظر می رسید که پس از سال ها انتظار در دولت سیزدهم و با حمایت وزیر نیرو محقق شد.

این طرح، یک برنامه با پشتوانه است چرا که اکنون بیش از 30 هزار مشترک پرمصرف و بدمصرف شناسایی و مشمول برخوردهای قانونی شده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

30 هزار مشترک پرمصرف آب مشمول برخورد قانونی شدند

30 هزار مشترک پرمصرف آب مشمول برخورد قانونی شدند