مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 دی 1402 ساعت 14:352024-01-17اقتصادي

افزایش 17 درصدی صادرات کالا از سمنان


سرپرست معاونت امور بازرگانی و توسعه تجارت اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان سمنان از افزایش 17 درصدی صادرات کالا از این استان در 9 ماهه امسال خبر داد.

- ناصر تبیانیان، سرپرست معاونت امور بازرگانی و توسعه تجارت اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان سمنان در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در سمنان اظهار کرد: در 9 ماه گذشته، بیش از 260 هزار تن کالا به ارزش حدود 105 میلیون دلار از گمرک استان صادر شده که در مقایسه با مدت مشابه آن در سال گذشته، از نظر ارزشی و وزنی رشد داشته است.

وی افزود: صادرات در استان سمنان در این مدت در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته، از نظر وزنی، 16 درصد و از نظر ارزشی، 17 درصد افزایش داشته و متوسط ارزش دلاری هر تن کالای صادراتی در استان در این مدت، 406 دلار بوده است.

سرپرست معاونت امور بازرگانی و توسعه تجارت اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان سمنان تصریح کرد: در این مدت، کالاهایی از قبیل شمش سرب، سود سوزآور، محصولات یک بار مصرف، اسید سولفوریک، محصولات بهداشتی و ساختمانی، مواد شوینده، کولر آبی، پودر لباس شویی، سیمان، کاشی و سرامیک، گچ، کربنات سدیم، روغن پایه، هیدروکربن، شیرینی و شکلات، لوازم خانگی و .

از سمنان صادر شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 17 درصدی صادرات کالا از سمنان

افزایش 17 درصدی صادرات کالا از سمنان