مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 دی 1402 ساعت 15:302024-01-13پزشكي

اهدای جایزه بنیاد کویت به محقق دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی


جایزه 2023 بنیاد کویت به دلیل تحقیقات و فعالیت در حوزه کنترل سرطان، بیماری های قلبی و دیابت در منطقه مدیترانه شرقی به عضو هیأت علمی دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی اهدا شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سلامت خبرگزاری فارس، این جایزه تحت عنوان موثرترین فرد در زمینه اقدامات پیشگیری و کنترل بیماری های غیر واگیر به ویژه بیماری های قلبی عروقی در سطح کشورهای منطقه مدیترانه شرقی به استاد دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی تعلق گرفت.

بر اساس این گزارش این جایزه هر ساله با بررسی عملکرد محققانی که در این زمینه فعالیت دارند به یک نفر تعلق می گیرد و هزینه این جایزه نیز توسط سازمان بهداشت جهانی تامین می شود.

در سال 2023 میلادی جایزه بنیاد کویت در زمینه پژوهش و پیشگیری از بیماری های قلبی وعروقی به دکتر داود خلیلی پزشک اپیدمیولوژیست و استاد مرکز تحقیقات پیشگیری از بیماری های متابولیک پژوهشکده علوم غدد دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی اعطا شده است.

محقق ایرانی برنده جایزه سازمان جهانی بهداشت 2023 داود خلیلی پزشک اپیدمیولوژیست و استاد مرکز تحقیقات پیشگیری از بیماری های متابولیک پژوهشکده علوم غدد دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی با اشاره به اینکه سازمان جهانی بهداشت بر اساس اساسنامه دستیابی مردم به بیشترین سطح سلامت ممکن را به عنوان رسالت خود بیان می کند اظهار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اهدای جایزه بنیاد کویت به محقق دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی

اهدای جایزه بنیاد کویت به محقق دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی