مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 21 دی 1402 ساعت 17:152024-01-11ورزشي

پرونده بدهی مالیاتی سرمربی اسبق پرسپولیس بسته شد


باشگاه پرسپولیس، پرونده بدهی مالیاتی برانکو را بست.

- معاون باشگاه پرسپولیس، بسته شدن پرونده بدهی مالیاتی این باشگاه به اداره مالیات را در راستای پایان دادن به دلواپسی های سرمربی فعلی تیم ملی عمان برای بازگشت به نیمکت سرخپوشان توصیف کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتسنیم، امیر هوشنگ پناهی معاون مالی، اداری و پشتیبانی باشگاه پرسپولیس که امر وز (پنجشنبه) به همراه رضا چلنگر برای بسته شدن پرونده مالیاتی برانکو ایوانکوویچ در سازمان امور مالیاتی حاضر شده بود، در گفت وگو با سایت رسمی باشگاه پرسپولیس اظهار داشت: باشگاه نسبت به پرداخت جرایم غیر قابل بخشش مربوط به مالیات برانکو که از سوی باشگاه تعهد شده بود، اقدام کرد.

وی ادامه داد: تنها جرایم قابل بخشش باقی مانده بود که طی رایزنی و هماهنگی درویش (مدیرعامل پرسپولیس) با مسئولان سازمان امور مالیاتی، این مورد نیز برطرف و پرداخت شد.

با توجه به اسناد و نامه های ارسالی سازمان امور مالیاتی، بدهی های مالیاتی پرسپولیس مربوط به قرارداد با برانکو به سال های 1394 تا 1397 مربوط می شد که نسبت به بخش اعظمی از آن در ادوار گذشته، اقدام لازم صورت نگرفته بود.

معاون مالی، اداری و پشتیبانی باشگاه پرسپولیس تصریح کرد: برای سال 1394 از اصل مالیات بدهی نداشتیم، اما جرایم قابل بخشش باقی مانده بود که این بخش با پیگیری مدیرعام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرونده بدهی مالیاتی سرمربی اسبق پرسپولیس بسته شد

پرونده بدهی مالیاتی سرمربی اسبق پرسپولیس بسته شد