مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 دی 1402 ساعت 20:202023-12-30سياسي

شهرستان اسلام آبادغرب شهر ظرفیت های بالقوه است


حجت الاسلام والمسلمین سید روح الله زمانی موسوی امام جمعه شهرستان اسلام آبادغرب امروز 9 دی ماه در مراسم خون صلح گفت: باید از ظرفیت های بالقوه اسلام آبادغرب نظیر بزرگان و ریش سفیدان در جهت حل مشکلات اجتماعی استفاده شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از استان کرمانشاه، حجت الاسلام والمسلمین سید روح الله زمانی موسوی امام جمعه شهرستان اسلام آبادغرب امروز 9 دی ماه در مراسم خون صلح که توسط انجمن صلح و سازش و خون صلح شهرستان برگزار شد، ضمن گرامیداشت حماسه 9 دی، اظهار کرد: همستانی و هم زبانی باید به درستی انجام شود و افراد جامعه نباید نسبت به یکدیگر بی تفاوت باشند.

وی افزود: در کنار مسائل مربوط به بحث خون صلح نیست مشکلات اجتماعی دیگری وجود دارد نظیر طلاق، ازدواج و وساطت در ازدواج، وساطت بین زوجین برای عدم طلاق و بسیاری از کارهای خوب دیگر که باید مردم پای کار بیایند و چاره ای برای آن اندیشیده شود.

امام جمعه شهرستان اسلام آبادغرب، اسلام آبادغرب را شهر ظرفیت ها دانست و گفت: باید از ظرفیت بزرگان استفاده کنیم اسلام آباد غرب شهری با پتانسیل و ظرفیت خوب است.

وی با اشاره به تحقق صلح کلی که در زمان وجود امام زمان(عج)، ادامه داد: باید درک کنیم که دوران صلح کلی اتفاق می افتد این ها صلح جزیی است صلح کل در زمان وجود امام زمان(عج) اتفاق خواهد افتاد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهرستان اسلام آبادغرب شهر ظرفیت های بالقوه است

شهرستان اسلام آبادغرب شهر ظرفیت های بالقوه است