مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 دی 1402 ساعت 01:402024-01-13ورزشي

برترین های مسابقات رنکینگ بدمینتون زنجان معرفی شدند


رییس هیات بدمینتون استان زنجان گفت: مسابقات رنکینگ استان زنجان در بخش پسران زیر 11 و 15 سال و دربخش دختران زیر11 و 13سال در سالن آکادمی هیئت بدمینتون استان زنجان برگزار شد.

- غلامرضا باقری، رییس هیات بدمینتون استان زنجان در گفت وگو با فارس اظهار کرد: مسابقات رنکینگ بدمینتون استان زنجان، گرامیداشت شهدای کرمان روز جمعه 22 دی ماه و 30 با حضور بیش از 85 بازیکن از شهرستان های مختلف و باشگاه های استان برگزار شد.

رییس هیات بدمینتون استان زنجان افزود: در این مسابقات در بخش پسران زیر 11 سال 30 ورزشکار و در زیر 15 سال 20 بازیکن باهم رقابت کردند.

وی افزود: در بخش پسران زیر 11 سال به ترتیب احسان ناصر احمدی مقام نخست، ماهان مرادی مقام دوم، رادین بهمنی و بنیامین شکوهی به صورت مشترک مقام سوم را کسب کردند و در زیر 15 سال پسران آریان اسکندری مقام نخست، رام قاسمی مقام دوم و مهرسام باقری و پورصامی مشترک مقام سوم را به دست آوردند.

وی با اشاره به رقابت دختران بدمینتون کار در این دوره از مسابقات استانی ادامه داد: در بخش دختران زیر 11 سال 18 بازیکن و در زیر 13 سال 15 بازیکن حضور داشتند.

  باقری به نتایج به دست آمده در بخش دختران اشاره کرد و گفت: در بخش دختران زیر 11 سال به ترتیب پرنیا باقری مقام نخست، آسنا واهبی مقام دوم و الهه رسولی و آرمیتا صمیمی مقدم مشترک مقام سو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برترین های مسابقات رنکینگ بدمینتون زنجان معرفی شدند

برترین های مسابقات رنکینگ بدمینتون زنجان معرفی شدند