مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 دی 1402 ساعت 16:502024-01-01فرهنگي

از درخواست خزاعی برای ارایه راهکار تا یک تقدیر ویژه از فرامرز قریبیان


درخواست رییس سازمان سینمایی کشور برای ارایه راهکار برای سینمای مستند، تقدیر ویژه از فرامرز قریبان در غیابش از جمله خبرهای دریافتی سینماست.

- درخواست رییس سازمان سینمایی کشور برای ارایه راهکار برای سینمای مستند، تقدیر ویژه از فرامرز قریبان در غیابش از جمله خبرهای دریافتی سینماست.

رییس سازمان سینمایی کشور خواستار ارائه راهکارهای تازه جهت افزایش منابع و بودجه تولید آثار مستند برای سال آینده شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان سینمایی، در پی برگزاری هفدهمین جشنواره بین المللی سینما حقیقت و شروع فصل تازه تولیدات سینمای مستند و نیاز آینده این سینما و درخواست های مطرح شده مستندسازان در اختتامیه جشنواره سینما حقیقت؛ رییس سازمان سینمایی طی نامه ای به محمد حمیدی مقدم مدیرعامل مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی و پویانمایی خواستار ارائه طرحی جامع برای افزایش بودجه تولیدات سینمای مستند با هدف ایجاد تحول و افزایش کمی و کیفی آثار مستند در سال 1403 شد.

در این نامه خطاب به حمیدی مقدم آمده است: احتراما نظر به برگزاری موفق و باشکوه هفدهمین جشنواره بین المللی مستند ایران( سینما حقیقت)، ضمن تشکر از جنابعالی و همکاران خدوم آن مرکز؛ برای ادامه مسیر و آینده این حوزه و تحقق فراگیرتر طرح جامع تحول سینمای مستند و تجربی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از درخواست خزاعی برای ارایه راهکار تا یک تقدیر ویژه از فرامرز قریبیان

از درخواست خزاعی برای ارایه راهکار تا یک تقدیر ویژه از فرامرز قریبیان