مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 دی 1402 ساعت 16:152024-01-14ورزشي

خبر خوب هندبالی از کهگیلویه و بویراحمد


تیم هندبال جوانان فراز بام خاییز و نفت و گاز گچساران به عنوان نمایندگان کهگیلویه و بویراحمد به منظور شرکت در رقابت های هندبال جوانان باشگاه ها و دسته جات آزاد کشور عازم اصفهان شدند.

- مصطفی پارسایی در گفت وگو با خبرنگار فارس در دهدشت اظهار کرد: مسابقات هندبال جوانان باشگاه ها و دستجات پسر کشور با شرکت 16 تیم از 23  الی 29 دی ماه 1402 به مدت یک هفته به میزبانی اصفهان برگزار می شود و تیم هندبال نفت و گاز گچساران و فراز بام خاییز دهدشت بعنوان نمایندگان استان کهگیلویه و بویراحمد در این دوره از مسابقات حضور دارند.

  وی با بیان اینکه 16 تیم از 11 استان کشور از جمله  اصفهان، شیراز، قم، تبریز، کرمان کهگیلویه و بویراحمد، شهر کرد، لرستان، یزد، اراک، خراسان رضوی در این دوره از مسابقات شرکت دارند افزود: رقابت ها در چهار گروه A،B،C،D برگزار می شود.

پارسایی ضمن بیان این مطلب که امیدواریم دو تیم اعزامی با قدرت و تلاش در این دور از مسابقات به رقابت بپردازند، ابراز داشت: دو نماینده استان کهگیلویه و بویراحمد فراز بام خاییز و نفت و گاز گچساران در دو گروه C و D به رقابت خواهند پرداخت.

رییس هیئت هندبال استان کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: این مسابقات در چهار گروه A،B،C،D به شرح زیر گروه A: ( پیکان سبزوار، پارس شهرکرد،طبس،پرواز هوانیروز اصفهان ) در گروه B (


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خبر خوب هندبالی از کهگیلویه و بویراحمد

خبر خوب هندبالی از کهگیلویه و بویراحمد