مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 دی 1402 ساعت 12:152023-12-28اقتصادي

مجوز اولین شهرک غیردولتی فناوری صادر شد/ شناسایی 2118 نیاز فناورانه


مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران از صدور مجوز اولین شهرک غیردولتی فناوری خبر داد و گفت: شناسایی و معرفی 2118 نیاز فناورانه انجام شده و فهرست 570 نیاز فناورانه و رفع آنها هم صورت گرفته و انعقاد 17 قرارداد و تفاهمنامه با محورهای استقرار در .

- مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران از صدور مجوز اولین شهرک غیردولتی فناوری خبر داد و گفت: شناسایی و معرفی 2118 نیاز فناورانه انجام شده و فهرست 570 نیاز فناورانه و رفع آنها هم صورت گرفته و انعقاد 17 قرارداد و تفاهمنامه با محورهای استقرار در شهرک ها و نواحی صنعتی در قالب انتقال فناوری، هوشمندسازی، بهینه سازی مصرف انرژی بین شرکت ها مختلف مبادله شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، فرشاد مقیمی در سومین رویداد صنعت دانش بنیان با محوریت صنایع کوچک و زیست بوم فناوری با بیان اینکه در قالب برگزاری سلسله رویدادهای دانش بنیان ارتباط بین شهرک های صنعتی و دانش بنیان ها برقرار شده، اظهار کرد: اهداف کلان در سلسله رویدادهای صنعت دانش بنیان، دانش بنیان سازی شهرک های صنعتی است.

مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران از ایجاد و توسعه فن بازارهای منطقه ای خبر داد و گفت: این سازمان به عنوان یکی از سازمان های توسعه ای وزارت صنعت ایجاد و توسعه شهرک های فناوری و مراکز خدمات فناور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مجوز اولین شهرک غیردولتی فناوری صادر شد/ شناسایی 2118 نیاز فناورانه

مجوز اولین شهرک غیردولتی فناوری صادر شد/ شناسایی 2118 نیاز فناورانه