مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 1 دی 1402 ساعت 16:002023-12-22سياسي

با مقاومت جبهه مقاومت سرنوشت منطقه در حال تغییر است


مقاومت جبهه مقاومت سرنوشت جدیدی را برای دنیای امروز تعیین خواهد کرد.

- با مقاومت "جبهه مقاومت" سرنوشت منطقه در حال تغییر است ایسنا/ایلام امام جمعه ایلام گفت: مقاومت جبهه مقاومت سرنوشت جدیدی را برای دنیای امروز تعیین خواهد کرد.

حجت الاسلام والمسلمین الله نور کریمی تبار در خطبه های نماز جمعه اظهار کرد: آنچه که امروز در دنیا اتفاق می افتد فصل جدیدی را در تاریخ ورق می زند، مقاومت مظلومانه مردم غزه با وجود همه اقدام های وحشیانه رژیم اشغالگر قدس که با حمایت مستقیم آمریکا و دیگر کشورهای غربی انجام می شود و مقاومت جبهه مقاومت سرنوشت جدیدی برای دنیای امروز تعیین خواهد کرد.

امام جمعه ایلام با اشاره به اینکه آمریکا با استفاده از حق وتو اجازه آتش بس در غزه را نمی دهد و از سوی دیگر ائتلاف بین المللی برای مقابله با انصار الله یمن تشکیل می دهد، تصریح کرد: انصارالله به عنوان مجاهدینی که 8 سال درگیر جنگ بودند، امروز ابرقدرت دنیا جرات نمی کند به طور مستقیم وارد درگیری با آنان شود که دلیل بر ضعف و ناتوانی آمریکا و قدرت اراده پیروز انصارالله بر اسراییل و آمریکا خواهد بود.

وی با بیان اینکه امروز شرایط دنیا کاملا متفاوت شده است، ادامه داد: امروز قدرت موشکی انصارالله و ورود آمریکا و تشکیل ائتلاف، اعلام شکست قدرت خود آمریکا و جز ضعف و زب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

با مقاومت جبهه مقاومت سرنوشت منطقه در حال تغییر است

با مقاومت جبهه مقاومت سرنوشت منطقه در حال تغییر است