مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 دی 1402 ساعت 09:052024-01-08سياسي

هیچ مسجدی نباید از معتکف خالی باشد


نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه با اشاره به اهمیت حضور جونان در مراسم اعتکاف، گفت: هیچ مسجدی نباید از معتکف خالی باشد.

- ایسنا/کرمانشاه نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه با اشاره به اهمیت حضور جونان در مراسم اعتکاف، گفت: هیچ مسجدی نباید از معتکف خالی باشد.

حجت الاسلام و المسلمین غفوری در دیدار مدیران مرتبط با برگزاری اعتکاف، با بیان اینکه اعتکاف یک حرکت اسلامی، الهی، معنوی و یک فرصت استثنایی برای مردم متدین خصوصاً نسل جوان است، اظهار کرد: اگر اطلاع رسانی و برنامه ریزی مناسب صورت بگیرد، غالب خانواده ها تمایل دارند فرزندانشان در فضای اعتکاف قرار بگیرند و این فضا را تجربه کنند.

غفوری با اشاره به اهمیت حضور جوانان در اعتکاف گفت: حضور بزرگترها در اعتکاف بسیار خوب است، اما همانگونه که پیامبر گرامی اسلام(ص) می فرماید باید جوانان را دریابیم وآن ها را تشویق به حضور در اعتکاف کنیم.

وی افزود: جایی را که دشمن هدف گرفته، نسل جوان است و اگر جوان ما در سنین جوانی در مسیر دین قرار بگیرد، در بزرگسالی انسانی متدین خواهد بود.

امام جمعه کرمانشاه با بیان اینکه آینده کشور در دست جوانان دانشگاهی است، عنوان کرد: می طلبد در بحث اعتکاف، توجه جدی و ویژه ای به محیط های دانشگاهی شود، زیرا در دانشگاه جوان های بسیار مومن،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هیچ مسجدی نباید از معتکف خالی باشد

هیچ مسجدی نباید از معتکف خالی باشد