مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 دی 1402 ساعت 15:052023-12-30سياسي

سخنگوی وزارت امور خارجه به خراسان جنوبی سفر می کند


رییس نمایندگی وزارت خارجه در خراسان جنوبی گفت: سخنگو و رییس مرکز دیپلماسی عمومی وزارت امور خارجه به استان سفر می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، افسانه ابراهیمی، رییس نمایندگی وزارت خارجه در خراسان جنوبی امروز در جمع خبرنگاران اظهارداشت: امروز و فردا دکتر ناصر کنعانی چافی سخنگو و رییس مرکز دیپلماسی عمومی وزارت امور خارجه، مهمان خراسان جنوبی است.

وی با تأکید بر اینکه این سفر به مناسبت هفته ملی مقاومت انجام می شود تصریح کرد: هدف از این سفر دکتر کنعانی چافی، تبیین دستاوردهای سیاست خارجی جمهوری اسلامی ایران است.

رییس نمایندگی وزارت خارجه در خراسان جنوبی ادامه داد: افتتاح یادمان شهدای ترور جمهوری اسلامی ایران در محل ساختمان نمایندگی وزارت امور خارجه در بیرجند، مهمترین برنامه این سفر است.

ابراهیمی دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و استاندار را از برنامه های پیش بینی شده برای این سفر عنوان کرد و یاد آور شد: طبق برنامه ریزی های صورت گرفته، دکتر کنعانی در این سفر نشستی با دانشجویان، استادان و اعضای هیئت علمی دانشگاه های استان هم خواهد داشت.

رییس نمایندگی وزارت خارجه در خراسان جنوبی با اشاره به حضور سخنگوی وزارت خارجه در شورای اداری استان گفت: نمایشگاهی از توانمندی های گردشگری و صنایع دستی استان هم در ساختمان ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سخنگوی وزارت امور خارجه به خراسان جنوبی سفر می کند

سخنگوی وزارت امور خارجه به خراسان جنوبی سفر می کند