مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 دی 1402 ساعت 14:002024-01-16اقتصادي

امسال تعهد خراسان جنوبی در تولید نهال 5 میلیون اصله است


مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری خراسان جنوبی گفت: امسال تعهد خراسان جنوبی در تولید نهال 5 میلیون اصله است که امیدواریم تا پایان سال به 6 میلیون و 200 هزار اصله برسد.

- ایسنا/خراسان جنوبی مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری خراسان جنوبی گفت: امسال تعهد خراسان جنوبی در تولید نهال 5 میلیون اصله است که امیدواریم تا پایان سال به 6 میلیون و 200 هزار اصله برسد.

علیرضا نصرآبادی، مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری خراسان جنوبی امروز سه شنبه 26 دی در نشست خبری مجری ملی طرح مردمی کاشت یک میلیارد درخت با اشاره به اینکه بهترین بستر برای فرهنگ سازی، مدارس هستند گفت: طرح هر مدرسه یک نهالستان به نام شهید مرادی بر اساس تفاهم نامه وزارت آموزش و پرورش و سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری کشور اجرا می شود که بر اساس آن در هر مدرسه یک نهالستان ساخته که نهال ها توسط دانش آموزان کاشته و نگهداری می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا،وی افزود: در مرحله اول در هر شهرستان استان 5 مدرسه صاحب نهالستان می شود و پس از آن در مدت 4 سال در تمام هزار و 720 مدرسه استان نهالستان ساخته خواهد شد.

نصرآبادی با اشاره به اینکه از 22 نهالستان استان 18 نهالستان فعال است و تلاش می کنیم 4 نهالستان دیگر هم فعال شود گفت: امسال تعهد خراسان جنوبی در تولید نهال 5 میلیون اصله است که امیدواریم تا پایان سال به 6 میلی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امسال تعهد خراسان جنوبی در تولید نهال 5 میلیون اصله است

امسال تعهد خراسان جنوبی در تولید نهال 5 میلیون اصله است