مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 دی 1402 ساعت 13:152024-01-14اقتصادي

چرا قیمت مرغ در کهگیلویه و بویراحمد از سایر استان ها گرانتر است؟


استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه قیمت مرغ استان از سایر نقاط بالاتر است، گفت: متولیان برای کاهش قیمت به دنبال چاره باشند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یاسوج، قیمت مرغ زنده در استان کهگیلویه و بویراحمد گران تر از سایر نقاط کشور است و به گفته استاندار در حالی که قیمت مرغ زنده در سایر استان ها63 هزار تومان است در این استان قیمت مرغ زنده 72 هزار تومان بوده و مرغ با قیمت کیلویی 96 هزار تومان به بالا دست مردم می رسد.

احمدزاده با بیان اینکه پذیرفتنی نیست گرانترین استان کشور در فروش و عرضه مرغ باشیم، افزود: اگر جوجه ریزی افزایش پیدا کرده و وارد بازار شده چرا قیمت مرغ در این استان باید بیشتر از سایر نقاط کشور باشد و گرانترین استان کشور باشیم.

وی با اشاره به تفاوت 9 هزار تومانی قیمت مرغ استان با سایر نقاط کشور عنوان کرد: اینکه گرانترین استان کشور در زمینه قیمت مرغ هستیم را نمی پذیریم، متولیان باید برای این موضوع تدبیری اتخاذ کرده و چاره اندیشی کنند.

در همین خصوص سید احسان عسکری از راه اندازی سامانه رهتاب برای کاهش قیمت مرغ خبر داد و گفت: این سامانه یک زنجیره کامل از حلقه های تامین کشتار و بازار گوشت مرغ است که هوشمندسازی معاملات مرغ از طریق این سامانه انجام می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چرا قیمت مرغ در کهگیلویه و بویراحمد از سایر استان ها گرانتر است؟

چرا قیمت مرغ در کهگیلویه و بویراحمد از سایر استان ها گرانتر است؟