مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 دی 1402 ساعت 16:502024-01-07ورزشي

روسای هیات ها باید از ظرفیت ها استفاده بهینه کنند


مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان اختلاف سلیقه در هر امری از جمله ورزش را عادی دانست و گفت: هنر روسای هیات ها استفاده از همه ظرفیت ها از جمله مخالفان برای پیشبرد اهداف است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، جواد بازرگان، مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان ظهر امروز در مجمع انتخاباتی هیات بسکتبال استان زنجان که با حضور جواد داوری، رییس فدراسیون بسکتبال و در سالن ولایت این اداره کل برگزار شد، با تاکید بر جایگاه و سبقه رشته ورزشی بسکتبال در استان زنجان اظهار کرد: سابقه این ورزش به دهه 50 و 60 با تیم شهرداری و بعدها به تیم همیاری شهرداری باز می گردد که مسابقات آن با شوروشوق دنبال می شد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان با تاکید بر اینکه موفقیت در هیات های ورزشی به مانند دیگر بخش ها نیازمند کار و برنامه جمعی است، افزود: حرکت جمعی در هیات های ورزشی همواره منجر به تربیت نیروی انسانی برای ادامه مسیر می شود در حالیکه موفقیت قائم به شخص مقطعی است و ادامه نمی یابد.

وی اختلاف سلیقه را در هر امری از جمله ورزش عادی دانست و ادامه داد: هنر رییس هیات ایجاد فضای آرام و استفاده از ظرفیت مخالفان خود هم هست.

بازرگان ضعف در برگزاری مسابقات پایه در بسکتبال را مورد تاکید قرارداد و گفت: راه اندازی این مسابقات و همچنین فعال کردن هیات های شهرستانی وقت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روسای هیات ها باید از ظرفیت ها استفاده بهینه کنند

روسای هیات ها باید از ظرفیت ها استفاده بهینه کنند