مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 دی 1402 ساعت 16:102024-01-15سياسي

تاکنون 20 هزار نفر برای حج 1403 نام نویسی کرده اند


درنشست شورای برنامه ریزی و هماهنگی بعثه مقام معظم رهبری و سازمان حج و زیارت به آمادگی بیش از 20 هزار نفر برای اعزام به حج آینده اشاره شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، نشست شورای برنامه ریزی و هماهنگی بعثه مقام معظم رهبری و سازمان حج و زیارت به ریاست حجت الاسلام سید عبدالفتاح نواب نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت برگزار شد.

در این نشست غلامرضا رضایی معاون حج و عمره سازمان حج و زیارت با بیان اینکه در خصوص حج 1403 از روش ابتدا ثبت نام و بعد کاروان بندی استفاده شده است، گفت: در این روش اگر استقبال در استانی بیشتر باشد می توان جابجایی ظرفیت در استان ها را بهتر مدیریت کرد.

وی از زائرانی که سند اولویت دار در اختیار دارند خواست که هرچه زودتر برای ثبت نام اقدام کنند تا کارهای زمان بندی درخصوص حج آینده به ویژه خرید و انتقال ارز و تأمین مسکن به موقع انجام شود.

سرپرست حجاج ایرانی نیز از رییس سازمان حج و زیارت خواست که با حضور در برنامه های گفتگو محور رسانه ملی درباره فعالیت های انجام شده درحوزه های عمره و حج آینده اطلاع رسانی لازم به مشتاقان اعزام به سرزمین وحی انجام و به سوالات مردم پاسخ داده شود.

   در ادامه این جلسه ، سید عباس حسینی رییس سازمان حج و زیارت از سفر اخیر خود به عربستان و مذاکرات انجام شده با وزیر و مسئولان حج و عمره این کشور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاکنون 20 هزار نفر برای حج 1403 نام نویسی کرده اند

تاکنون 20 هزار نفر برای حج 1403 نام نویسی کرده اند