مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 دی 1402 ساعت 00:352023-12-25حوادث

دزدی سفارشی فقط در یک دقیقه+ فیلم


باند سرقت موتورسیکلت هستند؛ با توجه به سفارش مشتری، مدل موتور را برای سرقت انتخاب کرده و در یک دقیقه می دزدیدند! - گروه انتظامی خبرگزاری فارس ـ مریم عرب انصاری: در عرض یک دقیقه موتورسیکلت را بدون سوییچ روشن کرده و راه می اندازد.

اگر موتورسیکلت قفل و بست داشته باشد نهایتاً دو دقیقه طول می کشد تا موتور را راه انداخته و بدزدد؛ اینها گوشه ای از مهارت حرفه ای جوان 37 ساله ای به نام فربد است که در راه سرقت بکار گرفته شده است.

فربد که حالا به جرم سرقت موتورسیکلت توسط مأموران پلیس آگاهی پایتخت دستگیر شده است قبلاً حرفه اش پارکت و کابینت بود.

می گوید بعد از اینکه با صاحب کارم به مشکل برخوردم و پولم را نداد بعد از چندماه بیکاری، سر از دزدی درآوردم؛ به خصوص اینکه دیگر متاهل شده بودم و خرج هم داشتم.

* سرقت موتورسیکلت در  1دقیقه! فربد که به عنوان سارق اصلی یک باند 5 نفره دستگیر شده در همان حیاط مقر پلیس آگاهی پایتخت جلوی دوربین خبرنگاران مهارت خود را به نمایش می گذارد آن هم با وجودی که دستبند بر دست دارد؛ موتور را در کسری از زمان روشن می کند!   سارق اصلی باند سرقت موتورسیکلت های پایتخت حدود 8-7 ماه است که دزدی می کند آن هم فقط موتورسیکلت از چند مدل گران قیمتش! به موتورهایی هم که کنار خیابان پارک یا متوقف شده اند کاری نداشته چرا که به قول خ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دزدی سفارشی فقط در یک دقیقه+ فیلم

دزدی سفارشی فقط در یک دقیقه+ فیلم