مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 دی 1402 ساعت 14:502024-01-13اقتصادي

پیگیری تضمین عدم قطعی برق صنایع کوچک دارای نیروگاه تجدیدپذیر


رییس کمیسیون انرژی اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی خراسان رضوی گفت: در چهارچوب پیگیری این کمیسیون و همکاری مدیرعامل شرکت توزیع برق مشهد مقرر است تا در آینده نزدیک، - ایسنا/خراسان رضوی رییس کمیسیون انرژی اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی خراسان رضوی گفت: در چهارچوب پیگیری این کمیسیون و همکاری مدیرعامل شرکت توزیع برق مشهد مقرر است تا در آینده نزدیک، آن گروه از صنایع کوچکی که نسبت به احداث نیروگاه تجدیدپذیر اقدام نمایند، تضامین لازم را برای عدم قطعی برق در برنامه های مدیریت مصرف، اخذ کنند.

نسرین یوسفی عارفی اظهار کرد: با توجه به محدودیت های تامین انرژی صنایع به ویژه تامین برق در فصل تابستان، در کمیسیون انرژی اتاق بازرگانی مشهد کمیته ای تحت عنوان انرژی های تجدیدپذیر ، به منظور توسعه زیرساخت های این بخش و پیگیری برای عدم قطع برق واحدهای صنعتی، شکل گرفت.

این کمیته اقدام به برگزاری جلساتی با شرکت های توزیع نیروی برق نمود تا موضوع ایجاد نیروگاه های تجدیدپذیر در شهرک ها و نواحی صنعتی را پیگیری و موانع موجود را بررسی نماید.

وی افزود: رایزنی های دیگری نیز با شرکت های توزیع برق مشهد و استان و شرکت توزیع برق منطقه ای داشتیم تا مشوق هایی برای صنایع در این بخش تعریف شود؛ یعنی آن گروه از صنایعی که نیروگاه خورشیدی نصب کر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیگیری تضمین عدم قطعی برق صنایع کوچک دارای نیروگاه تجدیدپذیر

پیگیری تضمین عدم قطعی برق صنایع کوچک دارای نیروگاه تجدیدپذیر