مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 دی 1402 ساعت 12:202024-01-10پزشكي

درمانی جدید برای نوعی نادر از سرطان کودکان


نتایج یک کارآزمایی نشان داد درمانی جدید برای نوعی نادر از سرطان کودکان که ترکیبی از داروهای ضدتومور و شیمی درمانی است ، احتمال بهبودی بیماران را افزایش می دهد.

- نتایج یک کارآزمایی نشان داد درمانی جدید برای نوعی نادر از سرطان کودکان که ترکیبی از داروهای ضدتومور و شیمی درمانی است ، احتمال بهبودی بیماران را افزایش می دهد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، این روش نوروبلاستوما ، شکلی نادر از سرطان را که در سلول های عصبی ایجاد می شود، هدف قرار می دهد.

متخصصان واحد کارآزمایی های بالینی مرکز پژوهش سرطان انگلیس در دانشگاه بیرمنگام پی بردند ترکیب داروهای مهارکننده رگ زایی که مانع تشکیل رگ های خونی در تومورها می شود با داروهای مختلف شیمی درمانی به کوچک تر شدن تومور در جوانان منجر می شود.

به گفته این متخصصان، حدود 26 درصد از افرادی که با بواسیزوماب درمان شدند، بهبود یافتند اما بهبودی گروه کنترل 18 درصد بود.

در افرادی که این دارو را مصرف کردند، میزان بقای یک ساله بدون پیشرفت بیماری نیز بهتر بود.

این یافته ها که در نشریه کلینکال انکولوژی منتشر شد، نشان می دهد 160 کودک و جوان یک تا 21 ساله از 43 بیمارستان در 11 کشور اروپایی تصادفی انتخاب شدند و به نیمی از آنها افزون بر درمان های متداول، داروی ضدرگ زایی به نام بواسیزوماب داده شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درمانی جدید برای نوعی نادر از سرطان کودکان

درمانی جدید برای نوعی نادر از سرطان کودکان