مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 دی 1402 ساعت 14:052024-01-13سياسي

باید هرچه سریعتر پرونده ساماندهی محله آقاجان کرمانشاه را ببندیم


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه با بیان اینکه ساماندهی سکونتگاه های غیررسمی را در کرمانشاه با جدید دنبال می کنیم، گفت: باید هرچه سریعتر پرونده ساماندهی محله آقاجان را ببندیم.

- ایسنا/کرمانشاه معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه با بیان اینکه ساماندهی سکونتگاه های غیررسمی را در کرمانشاه با جدید دنبال می کنیم، گفت: باید هرچه سریعتر پرونده ساماندهی محله آقاجان را ببندیم.

علی شعبانی، امروز(23 دی) در نشست قرارگاه ساماندهی مناطق حاشیه نشین و سکونتگاه های غیررسمی کرمانشاه با اولویت محله آقاجان، با بیان اینکه ساماندهی سکونتگاه های غیررسمی را در کرمانشاه دنبال می کنیم، گفت: ساماندهی مناطق حاشیه نشین و سکونتگاه های غیررسمی در کرمانشاه متوقف بر محله آقاجان نیست و محلات دیگری مثل کرناچی، حکمت آباد و .

را هم داریم که باید ساماندهی شوند.

معاون استانداری کرمانشاه با اشاره به پای کار بودن مردم در موضوع ساماندهی محلات حاشیه نشین، گفت: باید فضا را برای نقش آفرینی فعال مردم و گروه های جهادی در ساماندهی محلات حاشیه ای باز کنیم.

شعبانی افزود: در ساماندهی محلات حاشیه نشین باید بگونه ای کار کنیم که مردم تغییرات را مشاهده کرده و برای همکاری بیشتر در جهت اجرای طرح ها ترغیب شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

باید هرچه سریعتر پرونده ساماندهی محله آقاجان کرمانشاه را ببندیم

باید هرچه سریعتر پرونده ساماندهی محله آقاجان کرمانشاه را ببندیم