مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 15 دی 1402 ساعت 08:102024-01-05سياسي

بانوان و رهروان حضرت فاطمه زهرا(ص) تجلیل شدند


همایش «شمیم بهشت» آیین نکوداشت و تکریم از بانوان و رهروان حضرت فاطمه زهرا(ص)» به همت مرکز فرهنگی بانوان قرآن پژوه، با حضور محسن رضایی و حداد عادل و جمعی از جامعه قرآنی بعدازظهر پنج شنبه (14 دی ماه) در تالار ایوان شمس برگزار شد.

- همایش شمیم بهشت آیین نکوداشت و تکریم از بانوان و رهروان حضرت فاطمه زهرا(ص) به همت مرکز فرهنگی بانوان قرآن پژوه، با حضور محسن رضایی و حداد عادل و جمعی از جامعه قرآنی بعدازظهر پنج شنبه (14 دی ماه) در تالار ایوان شمس برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در ابتدای این مراسم حجت الاسلام احمد عابدی -استاد حوزه و دانشگاه— ضمن تبریک سالروز ولادت حضرت زهرا(ص) گفت: در سوره آل عمران آمده است ملائکه حضرت مریم را خطاب قرار دادند و گفتند: خداوند تو را برگزیده، پاک و مطهر و سرور زنان قرار داده است.

پیامبر در حدیثی متواتر بیان کردند: چهار زن سیدالنسا العالمین هستند آسیه، مریم، حضرت خدیجه و فاطمه زهرا(ص).

من این متن را روی سنگ قبر حضرت معصومه(ص) نوشتم و گفتم این ها تا زمان پیامبر سید نسا العالمین بودند و بعد از ایشان شاید زینب کبری، حضرت معصومه و نرجس خاتون سید النسا العالمین باشند.

وی ادامه داد: از بین این چهار زن مریم در بین زنان زمان خودش برگزیده است اما فاطمه زهرا(ص) برگزیده زنان از اول تا آخر دنیاست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بانوان و رهروان حضرت فاطمه زهرا(ص) تجلیل شدند

بانوان و رهروان حضرت فاطمه زهرا(ص) تجلیل شدند