مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 دی 1402 ساعت 07:502024-01-07دانش

شناسایی اراضی مازاد در دانشگاه ها برای ساخت مسکن اساتید


آغاز سال تحصیلی امسال با آغاز عملیات اجرایی پروژه مسکن اساتید همراه بود، روند ساخت مسکن اساتید را بعد از 4 ماه از معاون اداری، مالی و مدیریت منابع وزارت علوم پرسیده ایم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، علی خطیبی معاون اداری، مالی و مدیریت منابع وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در اوایل سال تحصیلی درباره مسکن اساتید گفته بود: زمینی در منطقه 22 تهران برای حل مشکل مسکن اساتید دانشگاه در نظر گرفته شده است، مجوزهای مربوط از شهرداری اخذ شده و کلنگ این پروژه با حضور علیرضا زاکانی شهردار تهران و روح الله دهقانی فیروزآبادی معاون علمی و فناوری رییس جمهور به زمین زده شد.

وی همچنین از توافق با شهرداری تهران برای ساخت 4 هزار واحد مسکونی برای اعضای هیأت علمی دانشگاه، نخبگان جوان و کارکنان وزارت علوم خبر داده بود.

هرگاه با اساتید دانشگاه صحبت می کردیم از مسکن به عنوان یکی از بزرگترین مشکلاتشان نام می بردند و هرگاه با هر یک از مسؤولان ذیربط وزارت علوم گفت وگو می کردیم از برنامه ریزی ها برای رفع مشکل اساتید دانشگاه خبر می دادند.

بعد از گذشت 4 ماه روند ساخت مسکن اساتید دانشگاه ها را از علی خطیبی معاون اداری، مالی و مدیریت منابع وزارت علوم پرسیده ایم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شناسایی اراضی مازاد در دانشگاه ها برای ساخت مسکن اساتید

شناسایی اراضی مازاد در دانشگاه ها برای ساخت مسکن اساتید