مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 دی 1402 ساعت 10:502024-01-17فرهنگي

پخش «حسینیه معلی» از چه زمانی آغاز می شود؟


ویژه برنامه تلویزیونی «حسینیه معلی» به تهیه کنندگی سعید ستودگان قرار است از سوم تا نیمه شعبان با حضور سیدمجید بنی فاطمه، میثم مطیعی، سیدرضا نریمانی و نزار القطری به عنوان کارشناسان روی آنتن شبکه 3 سیما برود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار رادیو و تلویزیون خبرگزاری فارس، ویژه برنامه تلویزیونی حسینیه معلی به تهیه کنندگی سعید ستودگان قرار است از سوم تا نیمه شعبان با حضور سیدمجید بنی فاطمه، میثم مطیعی، سیدرضا نریمانی و نزار القطری به عنوان کارشناسان روی آنتن شبکه سه سیما برود.

این روزها قسمت های ایام شعبانیه حسینیه معلی در حال ضبط است و به گفته سعید ستودگان تهیه کننده برنامه تلویزیونی حسینیه معلی ، این برنامه از سوم شعبان تا شب نیمه شعبان روی آنتن شبکه سه سیما خواهد بود.

رییس صدا و سیما شب گذشته با حضور در پشت صحنه برنامه حسینیه معلی در جریان روند ساخت این برنامه قرار گرفت.

پیمان جبلی رییس سازمان صدا و سیما، محسن برمهانی معاون سیما، علی فروغی مدیر شبکه 3 سیما و جمعی دیگر از مسئولان رسانه ملی شب گذشته 26 دی ماه با حضور در پشت صحنه برنامه تلویزیونی حسینیه معلی در جریان  تولید این برنامه قرار گرفتند.

تغییر در چینش داوران فصل پنجم تهیه کننده حسینیه معلی درباره نحوه چینش داوران خبر داده است که اجرای برنامه را همچون فصل محرم نجم الدین شر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پخش «حسینیه معلی» از چه زمانی آغاز می شود؟

پخش «حسینیه معلی» از چه زمانی آغاز می شود؟