مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 دی 1402 ساعت 08:002024-01-08سياسي

در ماه های رجب، شعبان و رمضان فضای کرمانشاه قرآنی خواهد شد


استاندار کرمانشاه از برنامه ریزی برای اجرای طرح های ویژه فرهنگی در ماه های رجب، شعبان و رمضان در استان خبر داد و گفت: در این سه ماه فضای استان به عطر کلام الهی معطر خواهد شد.

- ایسنا/کرمانشاه استاندار کرمانشاه از برنامه ریزی برای اجرای طرح های ویژه فرهنگی در ماه های رجب، شعبان و رمضان در استان خبر داد و گفت: در این سه ماه فضای استان به عطر کلام الهی معطر خواهد شد.

محمد طیب صحرایی در دیدار با بانوان قرآنی استان، با بیان اینکه آیات الهی برای تحرک آفرینی و ایجاد کار و تلاش در جامعه و تکامل و تعالی انسانها نازل شده اند، ادامه داد: چآنچه که امروز بیش از هر زمان دیگری در جامعه امروزی مورد نیاز است، بازگشت به قرآن و اهل بیت(ع) است.

صحرایی با اشاره به برنامه های دشمنان و استکبار جهانی برای هجوم و تقابل با اسلام ناب محمدی(ص) گفت: امروز نوجوانان و جوانان ما در تیررس و هجوم شیاطین قرار دارند، بنابراین باید با تبیین دین اسلام و آیات الهی در راستای خنثی کردن برنامه های دشمنان با آگاهی بخشی به نوجوانان و جوانان اقدام کنیم.

وی با بیان اینکه همگی وظیفه داریم برای نجات جامعه از دسیسه های شیاطین و استکبار جهانی بیشتر تلاش کنیم، افزود: امروز در دنیا دو نگاه از یک طرف جبهه حق و از طرف دیگر جبهه باطل وجود دارد و ما در این تقابل نمی توانیم بیطرف با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در ماه های رجب، شعبان و رمضان فضای کرمانشاه قرآنی خواهد شد

در ماه های رجب، شعبان و رمضان فضای کرمانشاه قرآنی خواهد شد