مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 دی 1402 ساعت 20:202023-12-26بين الملل

انهدام کشتی نظامی غول پیکر روسیه توسط اوکراین


ششصد و شصت روز از حمله روسیه به اوکراین با دستور ولادیمیر پوتین، رییس جمهور این کشور می گذرد؛ تهاجمی که رویداد های بسیاری به دنبال داشته و منجر به تحریم گسترده روسیه از سوی بلوک غرب شده است و دورنمای مشخصی برای پایان آن نیز وجود ندارد.

-   انهدام کشتی نظامی غول پیکر روسیه توسط اوکراین  فرمانده نیروی هوایی اوکراین در بیانیه ای بدون ارائه مستندات، مدعی انهدام یک کشتی جنگی بزرگ متعلق به نیروی دریایی روسیه در دریای سیاه شد.

به گزارش خبرگزاری رویترز، پس از اعلام فرماندار کریمه مبنی بر مقصر دانستن کی یف در آتش سوزی بندر فئودوسیا، نیروی هوایی اوکراین امروز سه شنبه اعلام کرد که یک کشتی جنگی بزرگ روسیه مستقر در آب های شبه جزیره کریمه را منهدم کرده است.

مایکولا اولشچوک فرمانده نیروی هوایی اوکراین بدون ارائه هیچ مستنداتی در اثبات این مدعا، در حساب تلگرام خود نوشت: و ناوگان روسیه کوچکتر و کوچکتر می شود! با تشکر از خلبانان نیروی هوایی و همه کسانی که در این کار حساس مشارکت داشتند! نیروی هوایی اوکراین نیز در بیانیه ای دیگر اعلام کرد که خلبانان آن ها حدود ساعت 02:30 بامداد امروز سه شنبه با موشک های کروز به بندر فئودوسیا حمله کرده و کشتی نووشرکاسک ناوگان دریای سیاه روسیه را منهدم کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انهدام کشتی نظامی غول پیکر روسیه توسط اوکراین

انهدام کشتی نظامی غول پیکر روسیه توسط اوکراین