مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 دی 1402 ساعت 07:352024-01-20بين الملل

ادعای بایدن درباره دلیل حملات حماس به اشغالگران و حملات یمن


کاخ سفید اعلام کرد که جو بایدن امکان دستیابی به راه حل دو دولتی برای مناقشه فلسطین و رژیم صهیونیستی را تحت رهبری کنونی این رژیم یعنی بنیامین نتانیاهو رد نکرده است.

- کاخ سفید اعلام کرد که جو بایدن امکان دستیابی به راه حل دو دولتی برای مناقشه فلسطین و رژیم صهیونیستی را تحت رهبری کنونی این رژیم یعنی بنیامین نتانیاهو رد نکرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، جو بایدن، رییس جمهور آمریکا در یک کنفرانس مطبوعاتی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا دستیابی به راه حل دو دولتی تا زمانی که نتانیاهو در قدرت است، غیرممکن است، گفت: نه، این درست نیست.

براساس گزارش اسپوتنیک، جو بایدن در اولین تماس خود در یک ماه گذشته در بحبوحه تنش ها بر سر مرحله پس از جنگ غزه، با بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی ضرورت تشکیل کشور فلسطین را مورد بحث قرار داد.

این تماس یک روز پس از اعلام مخالفت نتانیاهو با اعطای حق حاکمیت به فلسطینی ها در پی جنگ صورت گرفت.

رییس جمهور آمریکا همچنین روز جمعه مدعی شد یکی از دلایل حمله حماس به رژیم صهیونیستی تمایل آمریکا به عادی سازی روابط عربستان سعودی و تل آویو است.

بایدن در ادامه ادعایش گفت: من فکر می کنم دلایل اقدامات حوثی ها (انصارالله یمن) و دلیل انجام کاری که حماس انجام داد (در 7 اکتبر) این است که قرار بود با عربستان سعودی به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ادعای بایدن درباره دلیل حملات حماس به اشغالگران و حملات یمن

ادعای بایدن درباره دلیل حملات حماس به اشغالگران و حملات یمن