مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 28 دی 1402 ساعت 14:102024-01-18سياسي

همه دستگاه ها برای میزبانی از مسافران نوروزی آماده شوند


معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کرمانشاه بر لزوم آماده شدن همه دستگاه های ذیربط استان برای میزبانی از مسافران نوروزی تاکید کرد.

- ایسنا/کرمانشاه معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کرمانشاه بر لزوم آماده شدن همه دستگاه های ذیربط استان برای میزبانی از مسافران نوروزی تاکید کرد.

طهماسب نجفی، امروز (28 دی) در دومین نشست ستاد خدمات سفر استان، ویژه ایام نوروز، بااشاره به تقارن نوروز امسال با ایام ماه مبارک رمضان، اظهار کرد: باید تدابیر خاصی برای این ایام اندیشیده شود که هم به استقبال ماه مبارک رمضان و هم سفرهای نوروزی برویم.

وی تصریح کرد: تمام دستگاه های عضو ستاد خدمات سفر استان باید به مانند سالهای گذشته همکاری مناسبی را برای این ایام داشته باشند.

معاون استانداری کرمانشاه اضافه کرد: متاسفانه در سالهای گذشته برخی از دستگاه ها کم کاری هایی داشتند که تذکر لازم به آنها داده شد، اما امسال دیگر از هیچ دستگاهی کم کاری را نمی پذیریم و همه باید پای کار باشند.

وی تاکید کرد: میراث فرهنگی به عنوان دبیرخانه ستاد خدمات سفر باید دوندگی های بیشتری نسبت به سایر دستگاه ها داشته باشد و اگر دستگاهی هم با او همکاری نکرد، آن را به ما معرفی کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همه دستگاه ها برای میزبانی از مسافران نوروزی آماده شوند

همه دستگاه ها برای میزبانی از مسافران نوروزی آماده شوند