مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 دی 1402 ساعت 13:202024-01-10پزشكي

اعضای کودک دو ساله دزفولی به بیماران نیازمند اهدا شد


مدیر مرکز فراهم آوری و هماهنگی پیوند اعضای دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز از انجام نوزدهمین اهدای عضو امسال در استان خوزستان خبر داد.

- ایسنا/خوزستان مدیر مرکز فراهم آوری و هماهنگی پیوند اعضای دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز از انجام نوزدهمین اهدای عضو امسال در استان خوزستان خبر داد.

دکتر جواد شریعتی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: با رضایت خانواده زنده یاد نگاه بهمنی دو سال و نیمه اهل دزفول که به علت بیماری مادرزادی فلج مغزی دچار مرگ مغزی شده بود، پس از اعزام وی از دزفول به اهواز، دو کلیه و کبد این دختربچه در بیمارستان گلستان اهواز برای پیوند به بیماران نیازمند جدا و به شیراز اعزام شد تا به بیماران نیازمند پیوند زده شود.

وی افزود: با توجه به اینکه پیوند اعضای کودکان خردسال شرایط خاصی دارد و فعلا در خوزستان انجام نمی شود، ارگان های اهدایی کودکان به مراکزی که پیوند عضو کودک را انجام می دهند ارسال می شود.

مدیر مرکز فراهم آوری و هماهنگی پیوند اعضای دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز با بیان اینکه این نوزدهمین مورد اهدای عضو امسال در استان خوزستان بود، گفت: امیدواریم این فرهنگ اهدای عضو و از خودگذشتگی بیش از پیش ترویج داده شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعضای کودک دو ساله دزفولی به بیماران نیازمند اهدا شد

اعضای کودک دو ساله دزفولی به بیماران نیازمند اهدا شد