مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 دی 1402 ساعت 17:002024-01-20سياسي

به افق عاشورا، وقتی «حسین» جا پای حضرت زینب(س) می گذارد


وقتی الگویت آقای عاشورا شد، مو لای درز اعتقاداتت نمی رود، حتی اگر میخ در به جان عزیزانت بنشانند و تیغ روی گلوی نزدیکانت بگذارند، به افق عاشورا خیره می شوی و زیبایی می بینی .

- خبرگزاری فارس کرمان - برخی انسان ها یگانه اند، راه شان را مشخص کرده و پای شان را دقیق جای پای بزرگان دین گذاشته اند وقتی الگویت آقای عاشورا شد، مو لای درز اعتقاداتت نمی رود، حتی اگر میخ در به جان عزیزانت بنشیند، باز هم در راه خدا استوار و ثابت قدم می مانی! تیغ روی گلوی نزدیکانت می گذارند به افق عاشورا خیره می شوی و زیبایی می بینی .

مثل حسین سلطانی نژاد! یکی مثل ما بود، یک آدم خیلی معمولی وقتی زمزمه های مراسم سالگرد چهارم حاج قاسم شد، زن و بچه و خواهر و فرزندان شان را جمع کرد و به عشق حاج قاسم برای زائرانش موکب داری کرد.

ناگهان درهای آسمان باز شد ناگهان ظهر عاشورا رقم خورد و درهای آسمان باز شد، جگرگوشه هایی هم نشین خدا شدند، حسین گشت و گشت و 8 نفر از نزدیکان و محارمش را از رود خون بیرون کشید، از دخترک 9 ساله خودش تا فرزند ریزه میزه و تازه دندان درآورده خواهرش .

8 تا کنار حاج قاسم، زیبا نیست؟ سپید تن شان کرد و رو به روی حاج قاسم گذاشت شان روی خاک : 8 تا کنار حاج قاسم، زیبا نیست؟ این جمله اش دیگر او را از ما خیلی معمولی ها جدا کرد و حسین را آن بالا بالاها برد جای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

به افق عاشورا، وقتی «حسین» جا پای حضرت زینب(س) می گذارد

به افق عاشورا، وقتی «حسین» جا پای حضرت زینب(س) می گذارد