مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 28 دی 1402 ساعت 15:452024-01-18بين الملل

هاآرتص: اسراییل در آستانه جنگ داخلی است/ 2024 سالی بسیار بد و سیاه خواهد بود


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، در سایه وخامت اوضاع امنیتی و اقتصادی رژیم صهیونیستی در بحبوحه جنگ غزه، رسانه های عبری امروز پنجشنبه با اشاره به تظاهرات های گسترده در خیابان های تل آویو خطاب به شهرک نشینان صهیونیست اعلام کردند که «برای جنگ داخلی آماده شوید».

- یک رسانه عبری با اشاره به بحران های متعددی که صهیونیست ها در نتیجه جنگ غزه گرفتار آن شده اند اعلام کرد سال 2024 سالی بسیار بد و سیاه برای اسراییل خواهد بود و ما اکنون در آستانه جنگ داخلی قرار داریم.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، در سایه وخامت اوضاع امنیتی و اقتصادی رژیم صهیونیستی در بحبوحه جنگ غزه، رسانه های عبری امروز پنجشنبه با اشاره به تظاهرات های گسترده در خیابان های تل آویو خطاب به شهرک نشینان صهیونیست اعلام کردند که برای جنگ داخلی آماده شوید .

روزنامه عبری هاآرتص در بیان جزییات هشدار های مربوط به جنگ داخلی میان صهیونیست ها اعلام کرد، تصور کنید چه اتفاقی می افتد، زمانی که جمعیت بزرگی به خیابان ها می آیند؛ درحالی که خیابان ها قابلیت شعله ور شدن و انفجار را دارند.

این رسانه صهیونیستی تاکید کرد، دراینجا تظاهرات کنندگان به عنوان خائن و کسانی که از پشت به اسراییلی ها و ارتش خنجر می زنند معرفی می شوند و با آن ها به عنوان مجرم و خائن برخورد می


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هاآرتص: اسراییل در آستانه جنگ داخلی است/ 2024 سالی بسیار بد و سیاه خواهد بود

هاآرتص: اسراییل در آستانه جنگ داخلی است/ 2024 سالی بسیار بد و سیاه خواهد بود