مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 دی 1402 ساعت 08:212024-01-14سياسي

دشمن می خواهد مردم را نسبت به سرنوشت کشورشان سرد کند


رییس دانشگاه قم با اشاره به نقشه دشمن برای بی تفاوت کردن مردم نسبت به سرنوشت کشورشان عنوان کرد: دنیای غرب می خواهد مردم و به خصوص جوانان را به سمت سرد شدن نسبت به فضای انتخاباتی هدایت کنند تا در انتخابات شرکت نکنند.

- ایسنا/قم رییس دانشگاه قم با اشاره به نقشه دشمن برای بی تفاوت کردن مردم نسبت به سرنوشت کشورشان عنوان کرد: دنیای غرب می خواهد مردم و به خصوص جوانان را به سمت سرد شدن نسبت به فضای انتخاباتی هدایت کنند تا در انتخابات شرکت نکنند.

جلال رضایی نور رییس دانشگاه صنعتی قم در گفت وگو با ایسنا با اشاره به نزدیک بودن انتخابات و لزوم رأی دادن گفت: بنابر گفته مقام معظم رهبری، مجلس باید در رأس امور باشد و در هر کشوری مبنای اصولی و قانونی فعالیت های دولتی، توسط قوانین مجلسی تعیین تکلیف می شود و طبیعی است که نمایندگان مجلس باید با انتخاب مردم به خانه ملت راه پیدا کنند پس لازم است که مردم نمایندگان خود را با دقت انتخاب کنند.

وی افزود: در همین راستا مردم باید به صحنه بیایند تا هم از لحاظ تعداد و هم از لحاظ کیفیت انتخابات خوبی را داشته باشیم و در همین فضا است که قانون گذاری کشور هر روز بهتر می شود، بر اساس همین منطق از عموم دانشگاهیان و آحاد جامعه انتظار می رود که به این فریضه اهمیت دهند و با مشارکتشان بسیاری از توطئه های کشورهای دش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دشمن می خواهد مردم را نسبت به سرنوشت کشورشان سرد کند

دشمن می خواهد مردم را نسبت به سرنوشت کشورشان سرد کند