مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 دی 1402 ساعت 11:502024-01-17اقتصادي

تخریب 18 ویلای غیرمجاز در ساوجبلاغ البرز


دادستان عمومی و انقلاب ساوجبلاغ گفت: در این حوزه قضایی از تغییر کاربری 120 هکتار از اراضی زراعی به ارزش هشت هزار میلیارد تومان جلوگیری شده است.

- ایسنا/البرز دادستان عمومی و انقلاب ساوجبلاغ گفت: در این حوزه قضایی از تغییر کاربری 120 هکتار از اراضی زراعی به ارزش هشت هزار میلیارد تومان جلوگیری شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حمید غلامی با تشریح اقدامات انجام شده برای مقابله با اقدام به تغییر کاربری غیرمجاز در حوزه قضایی ساوجبلاغ بیان کرد: این اراضی در محدوده روستای قره قباد و روستاهای همجوار در بخش مرکزی شهرستان واقع شده بودند که با گزارش جهاد کشاورزی، نسبت به اعمال تبصره 2 ماده 10 قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغ ها انجام شد.

دادستان عمومی و انقلاب ساوجبلاغ با بیان اینکه این روستا یکی از مناطق هدف تغییر کاربری غیرمجاز در این حوزه قضایی بوده است متذکر شد: در این راستا برای مقابله با این اقدامات، از تغییر کاربری 120 هکتار از اراضی کشاورزی جلوگیری شد که ارزش کارشناسی محدوده آزادسازی شده معادل هشت هزار میلیارد تومان است.

غلامی با بیان جزییات این عملیات که با حضور نماینده دادستان، رییس و عوامل جهاد کشاورزی، عوامل انتظامی و با همکاری شهرداری و دستگاه های خدمات رسان انجام شد، گفت: دیوارکشی به تعداد 95 مورد، بنا و ویلای غیر مجاز در حال


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تخریب 18 ویلای غیرمجاز در ساوجبلاغ البرز

تخریب 18 ویلای غیرمجاز در ساوجبلاغ البرز