مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 دی 1402 ساعت 11:202024-01-16پزشكي

تلاش برای جذب بیشتر اعضای هیات علمی پژوهشی در فراخوان جذب وزارت بهداشت


معاون تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: برای جذب بیشتر اعضای هیات علمی پژوهشی در فراخوان آینده جذب هیات علمی تلاش می کنیم.

- معاون تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: برای جذب بیشتر اعضای هیات علمی پژوهشی در فراخوان آینده جذب هیات علمی تلاش می کنیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، یونس پناهی با بیان اینکه یکی از اقدامات معاونت تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت به کارگیری سربازان نخبه با مأموریت های واگذار شده به مراکز تحقیقاتی بوده، اظهار کرد: برای جذب بیشتر اعضای هیات علمی پژوهشی در فراخوان آینده جذب هیات علمی تلاش می کنیم.

وی تخصیص گرنت(کمک هزینه) برای استادیاران جوان، فناوران برتر و همچنین گرنت برای مطالعات مبتنی بر شواهد در مؤسسه ملی توسعه تحقیقات علوم پزشکی را از اقدامات مهم این معاونت برشمرد و گفت: در تعریف عدالت معتقدیم که نخبگان باید در تصمیم گیری ها دخیل باشند که در کمیته های علمی نیماد از این ظرفیت استفاده می کنیم.

معاون تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت با اشاره به 4 اصل استوار برای پیشرفت ایران اسلامی در سند تحول دولت مردمی، از طبقه بندی برنامه ها در زمینه های عدالت محوری، مردم پایه بودن، دانش بنیانی و خانواده مداری به عنوان این اصول یاد کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تلاش برای جذب بیشتر اعضای هیات علمی پژوهشی در فراخوان جذب وزارت بهداشت

تلاش برای جذب بیشتر اعضای هیات علمی پژوهشی در فراخوان جذب وزارت بهداشت