مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 دی 1402 ساعت 15:302024-01-20سياسي

مهارت حزب الله در «جنگ روانی» چگونه صهیونیست ها را سردرگم کرد؟


بسیاری از کارشناسان و ناظران یکی از دلایل مهم پیروزی های حزب الله در جنگ با دشمن صهیونیستی در دوره های مختلف را مهارت این حزب و رهبری آن در مدیریت جبهه دوم نبرد یعنی «جنگ روانی» می دانند.

- فارس پلاس؛ دیگر رسانه ها - تسنیم نوشت: حزب الله لبنان به عنوان اولین جبهه از محور مقاومت که جهت کمک به مردم و مقاومت در غزه در جریان نبرد طوفان الاقصی وارد میدان شد، علاوه بر مدیریت نبرد میدانی به بهترین شکل، در یک عرصه دیگر که اهمیت آن کمتر از نبرد نظامی نیست، نیز مهارت خود را نشان داده و توانسته است به خوبی دشمن را سردرگم کند.

مهارت حزب الله در جنگ روانی چگونه صهیونیست ها را سردرگم کرد؟ همه کسانی که با امور جنگی آشنایی داشته باشند به خوبی می دانند که جنگ روانی درواقع دومین میدان نبرد با دشمن محسوب می شود و در بسیاری از موارد حتی می تواند سرنوشت جنگ را تعیین کند.

تجربه های مختلف در طول تاریخ ثابت می کند که چه بسا ارتش های بزرگ به دلیل عدم مهارت در جنگ روانی، پیروزی را از دست داده اند.

حزب الله یکی از طرف های اصلی محور مقاومت به شمار می رود که دشمن علاوه بر ترس از قدرت نظامی آن، از هوش و مهارت این حزب در جنگ روانی نیز وحشت دارد.

تخصص حزب الله و مشخصاً خودِ سید حسن نصرالله در مدیریت جنگ روانی ضد دشمن چیزی بود که صهیونیست ها در جریان جنگ جولای 20


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مهارت حزب الله در «جنگ روانی» چگونه صهیونیست ها را سردرگم کرد؟

مهارت حزب الله در «جنگ روانی» چگونه صهیونیست ها را سردرگم کرد؟