مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 دی 1402 ساعت 20:002024-01-08اقتصادي

مدرسه ابتدایی 6 کلاسه بونجی جاسک به زودی به بهره برداری می رسد


مدیر کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان هرمزگان گفت: مدرسه ابتدایی شش کلاسه بونجی هدیه دولت سیزدهم به مردم شریف شهرستان جاسک بوده که به زودی عملیات اجرایی آن به پایان خواهد رسید .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، مهدی باوقار زعیمی مدیر کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان هرمزگان امروز با اشاره به رویکرد محوری دولت در خصوص محرومیت زدایی اظهار داشت: مدرسه ابتدایی شش کلاسه بونجی هدیه دولت سیزدهم به مردم شریف شهرستان جاسک بوده که به زودی عملیات اجرایی آن به پایان خواهد رسید .

به گفته مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان هرمزگان ، مدرسه ابتدایی 6 کلاسه بونجی در شهرستان جاسک با اعتباری بالغ بر 9میلیارد تومان و با زیربنای 385مترمربع بصورت مشارکتی بوده که عملیات اجرایی آن به زودی به اتمام خواهد رسید و در اختیار دانش آموزان جاسکی قرار خواهد گرفت.

باوقار همچنین با بیان اینکه در یکسال اخیر 9پروژه آموزشی در شهرستان جاسک به صورت مشارکتی به بهره برداری رسیده است ، خاطرنشان ساخت: در یکماه گذشته نیز عملیات اجرایی 12 مدرسه در قالب 20کلاس درس بصورت مشارکت با خیرین نیک اندیش و با نظارت اداره کل نوسازی مدارس استان هرمزگان در شهرستان جاسک و لیردف آغاز شده است که نشان از نگاه ویژه استاندار محترم و درایت رییس سازمان نوسازی مدارس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدرسه ابتدایی 6 کلاسه بونجی جاسک به زودی به بهره برداری می رسد

مدرسه ابتدایی 6 کلاسه بونجی جاسک به زودی به بهره برداری می رسد