مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 دی 1402 ساعت 15:152023-12-25ورزشي

فروش 2 ستاره هم برای بارسا کارساز نیست!


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو،  بارسلونا در چند فصل اخیر به صورت جدی با مشکلات مالی و اقتصادی بسیاری روبه رو بوده که دردسر های زیادی را هم برای این باشگاه به همراه داشته است.

- به نظر می رسد که فروش اوریول رومئو و مارکوس آلونسو هم کمکی به بارسلونا برای خرید بازیکنان مدنظرش نخواهد کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو ،  بارسلونا در چند فصل اخیر به صورت جدی با مشکلات مالی و اقتصادی بسیاری روبه رو بوده که دردسر های زیادی را هم برای این باشگاه به همراه داشته است.

  مدیران بارسا در طول چند سال اخیر چاره ای جز فروش بازیکنان مطرح برای تامین سرمایه لازم در جذب ستاره های مدنظر کادر فنی این تیم نداشته اند و حتی در بعضی از موارد مجبور به قطع همکاری با ستاره هایی بزرگ پس از پایان مهلت قراردادشان شدند.

  ژاوی در حال حاضر به مدیران این باشگاه اعلام کرده که باید به صورت جدی به فکر جذب یک هافبک دفاعی باشند، اما شرایط بارسا به صورتی است که توانایی انجام چنین کاری را بدون نقص قوانین فرپلی مالی نخواهد داشت.

  آن ها پیش از این امیدوار بودند که با فروش رومئو و آلونسو بتوانند شرایط را بهبود ببخشند، اما موندو دیپورتیوو امروز خبر داده که بر اساس بند 100 قانون فرپلی مالی، این باشگاه تنها می تواند 50 درصد از سود حاصل از فروش بازیکن را هزینه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فروش 2 ستاره هم برای بارسا کارساز نیست!

فروش 2 ستاره هم برای بارسا کارساز نیست!