مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 دی 1402 ساعت 10:102023-12-29اقتصادي

شرط دریافت یارانه بیشتر با «کالابرگ»


«کالابرگ الکترونیک»، «یسنا» و «امنیت غذایی کودکان»؛ طرح هایی است که دولت از ابتدای امسال گام به گام، اقدام به پیاده سازی آنها کرد تا سفره اقشار مختلف جامعه تقویت شود؛ - به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایسنا، به دنبال کاهش میزان کالری مصرفی خانواده ها طی سال های 1392 تا 1399، از ابتدای سال جاری دولت در راستا تقویت سفره غذایی مردم اقدام به اجرای طرح کالابرگ الکترونیک کرد.

فاز اول اجرای این طرح مربوط به خردادماه سال جاری است که سه دهک اول درآمدی و مددجویان تحت پوشش سازمان بهزیستی و کمیته امداد، از امتیاز تشویقی آن بهره مند می شدند و اگر 70 درصد مبلغ یارانه خود را از میان این 11 قلم خریداری می کردند، مبلغ یارانه آنها 20 درصد افزایش می یافت.

در مرحله دوم اجرای طرح، سه دهک اول درآمدی و مددجویان تحت پوشش سازمان بهزیستی و کمیته امداد امام خمینی (ره)، از امتیاز تشویقی بهره مند شدند، مشروط بر اینکه حداقل 200 هزار تومان از اعتبار یارانه خود را از میان اقلام کالاهای اساسی تعریف شده خریداری می کردند.

با گذشت زمان این یارانه تشویقی به دهک های بالاتر گسترش یافت به گونه ای که در حال حاضر هفت دهک اول درآمدی در صورت رعایت این شرط مشمول دریافت یارانه تشویقی خواهند شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شرط دریافت یارانه بیشتر با «کالابرگ»

شرط دریافت یارانه بیشتر با «کالابرگ»